Interneto paslaugą, kuria galima naudotis adresu www.easyklima.pl, teikia bendrovė „Perfect Sale Spółka z.o.o.” ul. Solec, nr. 18, lok. B21, Varšuva, 00-410, paštas: Warszawa POLAND, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, akcinis kapitalas: PLN; el. pašto adresas: [email protected].

1. SKUNDAS DĖL PRODUKTO

1.1. Pardavėjo atsakomybės prieš Pirkėją, jei parduotas Gaminys turi fizinį ar teisinį defektą (garantija), pagrindą ir apimtį apibrėžia visuotinai galiojantys įstatymai, ypač Civilinis kodeksas (įskaitant Civilinio kodekso 556-576 straipsnius).

1.2. Pardavėjas privalo pristatyti Pirkėjui Produktą be defektų.

1.3. Klientas gali pateikti skundą:

  • raštu šiuo adresu: ul. Solec, Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410;
  • elektroniniu būdu el. paštu adresu: [email protected].

1.4. Rekomenduojama, kad Klientas skundo aprašyme nurodytų: (1) informaciją ir aplinkybes, susijusias su skundo dalyku, ypač defekto rūšį ir atsiradimo datą; (2) prašymą dėl Produkto atitikties Pirkimo-pardavimo sutarčiai užtikrinimo būdo arba pareiškimą dėl kainos sumažinimo ar Pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo; (3) skundo pateikėjo kontaktinius duomenis – tai palengvins ir pagreitins Pardavėjo skundo nagrinėjimą. Ankstesniame sakinyje nurodyti reikalavimai yra tik rekomendacinio pobūdžio ir neturi įtakos skundų, pateiktų nenurodžius rekomenduojamo skundo aprašymo, veiksmingumui.

1.5. Pardavėjas į Kliento skundą atsako nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo jo pateikimo dienos. 1.6. Jeigu Pirkėjas, kuris yra vartotojas, naudodamasis garantijos teisėmis, pareikalavo pakeisti daiktą ar pašalinti trūkumus arba pateikė pareiškimą dėl kainos sumažinimo, nurodydamas sumą, kuria turi būti sumažinta kaina, ir Pardavėjas į šį reikalavimą neatsakė per 14 kalendorinių dienų, laikoma, kad reikalavimas buvo pagrįstas.

1.6. Pirkėjas, pasinaudodamas garantijos teisėmis, privalo pristatyti nekokybišką Gaminį adresu: ul. Solec, Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410. Jei Klientas yra vartotojas, Produkto pristatymo išlaidas apmoka Pardavėjas. Jei Klientui, kuris yra vartotojas, pristatyti Produktą būtų pernelyg sudėtinga dėl Produkto tipo ar jo įrengimo būdo, Klientas privalo sudaryti sąlygas Pardavėjui susipažinti su Produktu toje vietoje, kurioje yra Produktas.

1.7. Pagal Civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalį Pardavėjo garantinė atsakomybė už Produktą Pirkėjui, kuris nėra vartotojas, netaikoma.

2. SKUNDŲ PATEIKIMO IR ŽALOS ATLYGINIMO NE TEISME TVARKA BEI NAUDOJIMOSI ŠIA TVARKA TAISYKLĖS

2.1. Išsami informacija apie galimybę Pirkėjui, kuris yra vartotojas, pasinaudoti neteisminėmis skundų nagrinėjimo ir pretenzijų nagrinėjimo procedūromis, taip pat naudojimosi šiomis procedūromis taisyklės skelbiamos Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje adresu: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

2.2. Taip pat galima kreiptis į Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos pirmininką (tel. 22 55 60 333, el. paštu: [email protected] arba raštu: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšuva), kurio užduotis, be kita ko, yra teikti pagalbą vartotojams vartotojų ginčų neteisminio sprendimo klausimais.

2.3. Vartotojas turi šiuos skundų pateikimo ir žalos atlyginimo ne teisme tvarkos pavyzdžius: (1) kreipimasis dėl ginčo sprendimo į nuolatinį taikų vartotojų teismą (daugiau informacijos žr. http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) kreipimasis dėl ginčo sprendimo ne teismo tvarka į Komercinės inspekcijos vaivadijos inspektorių (daugiau informacijos žr. inspektoriaus, kurio jurisdikcijai priklauso Pardavėjo verslo vieta, interneto svetainėje); ir (3) apylinkės (savivaldybės) vartotojų ombudsmeno arba visuomeninės organizacijos, kurios įstatuose numatytos užduotys apima vartotojų apsaugą (pvz., Vartotojų federacija, Lenkijos vartotojų asociacija), pagalba. Konsultacijos teikiamos, inter alia, el. paštu [email protected] ir vartotojų pagalbos linijos numeriu 801 440 220 (pagalbos linija veikia darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val., skambučio mokestis pagal operatoriaus tarifą).

2.4. Vartotojų ir prekybininkų ginčų sprendimo internetu platforma ES lygmeniu (ODR platforma) yra pasiekiama adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr. ODR platforma yra interaktyvi daugiakalbė interneto svetainė, kurioje vieno langelio principu vartotojai ir prekybininkai, siekiantys neteisminiu būdu išspręsti ginčą dėl sutartinių įsipareigojimų, kylančių iš internetinės pirkimo-pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, gali kreiptis į teismą (daugiau informacijos galima rasti pačios platformos interneto svetainėje arba Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainės adresu: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

3. TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES

3.1. Vartotojas, sudaręs nuotolinės prekybos sutartį, gali per 14 kalendorinių dienų atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas išlaidų, išskyrus išlaidas, nurodytas 3.1 punkte. Taisyklių 8.8 punkte. Pareiškimo išsiuntimo prieš terminą pakanka, kad būtų laikomasi termino. Pareiškimą dėl sutarties atsisakymo galima pateikti, pvz:

  • raštu šiuo adresu: ul. Solec, Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410;
  • elektroniniu būdu el. paštu adresu: [email protected].

3.2. Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma pateikta Vartotojų teisių įstatymo 2 priede ir papildomai pateikiama punkte. 3.11. Grąžinimo ir skundų teikimo politika. Vartotojas gali naudoti pavyzdinę formą, tačiau tai nėra privaloma.

3.3. Pradedamas skaičiuoti atsisakymo nuo sutarties terminas:

  • sutarties, pagal kurią Pardavėjas pristato Produktą, privalėdamas perduoti jo nuosavybės teisę (pvz., pirkimo-pardavimo sutartis), atveju – nuo tada, kai Produktą perima vartotojas arba jo nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, ir sutarties, kuri: (1) pagal sutartį, pagal kurią tiekiami keli Produktai, kurie pristatomi atskirai, partijomis ar dalimis, – nuo paskutinio Produkto, partijos ar dalies perėmimo nuosavybėn, arba (2) pagal kurią Produktai reguliariai tiekiami nustatytą laikotarpį, – nuo pirmojo Produkto perėmimo nuosavybėn;
  • kitų sutarčių atveju – nuo sutarties sudarymo dienos.

3.4. Atsisakius nuotolinės sutarties, sutartis laikoma nesudaryta.

3.5. Pardavėjas privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo pareiškimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, grąžinti vartotojui visus jo sumokėtus mokėjimus, įskaitant Produkto pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl vartotojo pasirinkto kito nei pigiausias įprastas pristatymo būdas, kurį galima rasti interneto svetainėje). Pardavėjas grąžina mokėjimą naudodamas tą patį vartotojo naudotą mokėjimo būdą, išskyrus atvejus, kai vartotojas aiškiai susitarė dėl kitokio grąžinimo būdo, dėl kurio vartotojas nepatiria jokių išlaidų. Jei Pardavėjas nepasiūlė pačiam atsiimti Produkto iš vartotojo, Pardavėjas gali sulaikyti iš vartotojo gauto mokėjimo grąžinimą tol, kol gaus Produktą atgal arba kol vartotojas pateiks grąžinimo įrodymą, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyks anksčiau.

3.6. Vartotojas privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties atsisakymo dienos, grąžinti Gaminį Pardavėjui arba perduoti jį Pardavėjo įgaliotam priimti asmeniui, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas pats pasiūlė atsiimti Gaminį. Kad būtų laikomasi termino, pakanka išsiųsti Produktą atgal iki jo galiojimo pabaigos. Vartotojas gali grąžinti Gaminį šiuo adresu: ul. Solec, Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410.

3.7. Vartotojas atsako už bet kokį Gaminio vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl Gaminio naudojimo daugiau, nei būtina Gaminio pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

3.8. Galimos išlaidos, susijusios su vartotojo atsisakymu nuo Sutarties, kurias vartotojas privalo padengti:

  • Jei vartotojas pasirinko kitą nei pigiausias įprastas pristatymo būdas, kurį galima rasti Svetainėje, Pardavėjas neprivalo atlyginti vartotojo patirtų papildomų išlaidų.
  • Vartotojas padengia tiesiogines Gaminio grąžinimo išlaidas.
  • Jei Produktas yra paslauga, kurios teikimas pradėtas – vartotojo aiškiu prašymu – iki atsisakymo termino pabaigos, vartotojas, kuris pasinaudoja teise atsisakyti sutarties po to, kai pateikė tokį prašymą, privalo sumokėti už iki atsisakymo suteiktą paslaugą. Mokėtina suma apskaičiuojama proporcingai tam, kas buvo suteikta, atsižvelgiant į sutartyje sutartą kainą arba atlygį. Jei kaina ar atlygis yra per dideli, tos sumos apskaičiavimo pagrindas yra įvykdymo rinkos vertė.

3.9. Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties netaikoma sutartims:

  • (1) dėl paslaugų teikimo, jeigu pardavėjas visiškai įvykdė paslaugą su aiškiu vartotojo sutikimu, kuris prieš pradedant vykdyti sutartį buvo informuotas, kad pardavėjui įvykdžius paslaugą jis neteks teisės atsisakyti sutarties; (2) kai kaina ar atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti ir kurie gali įvykti nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui; (3) kai įvykdymo objektas yra negamyklinis gaminys, pagamintas pagal vartotojo specifikaciją arba skirtas jo individualiems poreikiams tenkinti; (4) kai įvykdymo objektas yra gaminys, kuris greitai genda arba kurio galiojimo laikas yra trumpas; (5) kai paslaugų teikimo objektas yra Produktas, tiekiamas sandarioje pakuotėje, kurios atidarius negalima grąžinti dėl sveikatos ar higienos sumetimų, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo; (6) kai paslaugų teikimo objektas yra Produktai, kurie po pristatymo dėl savo pobūdžio yra neatskiriamai sujungti su kitais daiktais; (7) kai vykdymo objektas yra alkoholiniai gėrimai, dėl kurių kainos buvo susitarta sudarant Pardavimo sutartį, kurie gali būti pristatyti tik po 30 dienų ir kurių vertė priklauso nuo rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti; (8) kai vartotojas aiškiai paprašė, kad Pardavėjas atvyktų pas jį atlikti skubų remontą ar techninę priežiūrą; jeigu Pardavėjas suteikia papildomas paslaugas, išskyrus tas, kurių prašė vartotojas, arba pristato Produktus, išskyrus atsargines dalis, būtinas remontui ar techninei priežiūrai atlikti, vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties dėl papildomų paslaugų ar Produktų; (9) kai tiekimo objektas yra garso ar vaizdo įrašas arba kompiuterio programinė įranga, tiekiama užklijuotoje pakuotėje, jeigu pakuotė atidaroma po pristatymo; (10) dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų tiekimo, išskyrus prenumeratos sutartis; (11) sudarytos viešo aukciono būdu; (12) dėl apgyvendinimo, išskyrus gyvenamąsias patalpas, prekių vežimo, automobilių nuomos, maitinimo, su laisvalaikiu, pramogomis, sportu ar kultūros renginiais susijusių paslaugų, jei sutartyje nurodyta paslaugos teikimo data ar laikotarpis; (13) dėl skaitmeninio turinio, kuris nėra įrašytas materialioje laikmenoje, teikimo, jei vykdymas pradėtas su aiškiu vartotojo sutikimu iki sutarties atsisakymo laikotarpio pabaigos ir po to, kai pardavėjas informavo vartotoją apie teisės atsisakyti sutarties praradimą.

3.10. Šiame Taisyklių 8 skyriuje esančios nuostatos dėl vartotojo taikomos nuo 2021 m. sausio 1 d. ir nuo tos dienos sudarytoms sutartims taip pat ir Klientui arba Užsakovui, kuris yra fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkine komercine veikla, jeigu iš tos sutarties turinio matyti, kad ji nėra to asmens profesinio pobūdžio, kylanti, visų pirma, iš jo ūkinės komercinės veiklos dalyko, pateikto remiantis Centrinio registro ir informacijos apie ūkinę komercinę veiklą nuostatomis.

3.11. Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma
(šią formą reikia užpildyti ir grąžinti tik tuo atveju, jei norite atsisakyti sutarties)

  • Adresas:

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410
[email protected]

  • Aš (mes)(*) šiuo pranešimu(*) pranešu(*) apie savo atsisakymą nuo toliau nurodytų prekių(*) pirkimo-pardavimo sutarties, toliau nurodytų prekių(*) tiekimo sutarties, toliau nurodytų prekių(*) atlikimo sutarties, toliau nurodytų prekių(*)/paslaugų(*) teikimo sutarties.
  • Sutarties sudarymo data(*)/gavimo data(*)
  • Vartotojo (-ų) vardas ir pavardė (-ės)
  • Vartotojo (-ų) adresas
  • Vartotojo (-ų) parašas (tik jei forma siunčiama popieriuje)
  • Data

(*) Reikalingą išbraukti.

Slapukų nuostatos

Galite sutikti su visų slapukų ir panašių technologijų naudojimu, juos koreguoti arba atmesti. Išsamius pasirinkimus galite atlikti naudodamiesi toliau pateiktomis parinktimis. Nustatymus galite bet kada pakeisti.