SVETAINĖS SĄLYGOS IR NUOSTATOS
EASYKLIMA.PL
TURINYS:
- BENDROSIOS NUOSTATOS
- ELEKTRONINĖS PASLAUGOS SVETAINĖJE
- PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMO SĄLYGOS
- ATSISKAITYMO UŽ PRODUKTĄ BŪDAI IR SĄLYGOS
- GAMINIO PRISTATYMO KAINA, BŪDAI IR LAIKAS
- SKUNDAI DĖL PRODUKTO
- NETEISMINĖS SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ŽALOS ATLYGINIMO PROCEDŪROS IR NAUDOJIMOSI ŠIOMIS PROCEDŪROMIS TAISYKLĖS
- TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
- NUOSTATOS DĖL EKONOMINĖS OPEROS
- PRODUKTŲ PERŽIŪROS
- BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- ATSISAKYMO NUO SUTARTIES PAVYZDINĖ FORMA
Svetainėje www.easyklima.pl rūpinamasi vartotojų teisėmis. Vartotojas negali atsisakyti Vartotojų teisių įstatyme jam suteiktų teisių. Sutarties nuostatos, kurios yra mažiau palankios vartotojui nei Vartotojų teisių įstatymo nuostatos, negalioja ir vietoj jų taikomos Vartotojų teisių įstatymo nuostatos. Todėl šių Taisyklių ir sąlygų nuostatomis nesiekiama panaikinti ar apriboti jokių vartotojo teisių, kurios jam priklauso pagal imperatyvias įstatymo nuostatas, o visos galimos abejonės turi būti aiškinamos vartotojo naudai. Esant bet kokiam prieštaravimui tarp šių Taisyklių ir Sąlygų nuostatų ir minėtų teisės aktų, pirmenybė teikiama pastariesiems ir jie turi būti taikomi.
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Interneto paslaugą, pasiekiamą interneto adresu www.easyklima.pl, valdo „Perfect Sale Spółka z.o.o.” ul. Solec, Nr. 18, lok. B21, Varšuva, 00-410, paštas: Varšuva LENKIJA, NIP: 7011112775; OSS: PL7011112775, akcinis kapitalas sudaro: PLN ; el. pašto adresas: [email protected], kontaktinis telefonas: +48 730700096
1.2. Šios Taisyklės ir sąlygos skirtos tiek vartotojams, tiek įmonėms, besinaudojančioms Svetaine, nebent konkrečioje Taisyklių ir sąlygų nuostatoje nurodyta kitaip.
1.3. Interneto svetainėje tvarkomų asmens duomenų, susijusių su šiomis Taisyklėmis, valdytojas yra Pardavėjas. Asmens duomenys tvarkomi tikslais, laikotarpiu ir remiantis Svetainėje paskelbtoje privatumo politikoje nurodytais pagrindais ir principais. Privatumo politikoje visų pirma pateikiami principai, susiję su Administratoriaus vykdomu asmens duomenų tvarkymu Interneto svetainėje, įskaitant asmens duomenų tvarkymo pagrindus, tikslus ir trukmę bei duomenų subjektų teises, taip pat informacija apie slapukų ir analitinių priemonių naudojimą Interneto svetainėje. Naudojimasis Svetaine, įskaitant pirkimą, yra savanoriškas. Taip pat ir su tuo susijęs Kliento ar Kliento asmens duomenų pateikimas naudojantis Svetaine yra savanoriškas, išskyrus privatumo politikoje nurodytas išimtis (sutarties sudarymas ir Pardavėjo įstatyminės prievolės).
1.4. Apibrėžtys:
1.4.1. BLOGAS – elektroninė paslauga, internetinis dienoraštis, prieinamas Svetainėje ir Paslaugų teikėjo prižiūrimas autoriaus vardu: „EasyKlima Academy”, skirtas visiems Svetainės lankytojams.
1.4.2. DARBO DIENA – viena diena nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybinių švenčių dienas.
1.4.3. EASYKLIMAPORTFINDER – elektroninė paslauga, elektroninis lengvojo automobilio žemo ir aukšto slėgio prievado katalogas / paieškos sistema, padedanti patiems papildyti šaltnešio atsargas.
1.4.4. REGISTRACIJOS FORMA – Svetainėje pateikta forma, leidžianti susikurti Paskyrą.
1.4.5. UŽSAKYMO FORMULĖ – Elektroninės paslaugos, interaktyvi forma, prieinama Interneto svetainėje, leidžianti pateikti Užsakymą, visų pirma įtraukiant Produktus į elektroninį pirkinių krepšelį ir nurodant Pardavimo sutarties sąlygas, įskaitant pristatymo ir apmokėjimo būdą.
1.4.6. KLIENTAS – (1) fizinis asmuo, turintis visišką teisnumą ir veiksnumą, o visuotinai taikomuose įstatymuose numatytais atvejais – ir fizinis asmuo, turintis ribotą teisnumą ir veiksnumą; (2) juridinis asmuo arba (3) juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam įstatymai suteikia teisnumą ir veiksnumą, – kuris su Pardavėju sudarė arba ketina sudaryti Pardavimo sutartį.
1.4.7. CIVILINIS KODEKSAS – 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso įstatymas (Žin., 1964, Nr. 16, 93 punktas su pakeitimais).
1.4.8. SĄSKAITA – Elektroninė paslauga, Paslaugų teikėjo duomenų perdavimo sistemos išteklių rinkinys, pažymėtas Kliento suteiktu individualiu vardu (prisijungimo vardu) ir slaptažodžiu, kuriame saugomi Kliento pateikti duomenys ir informacija apie jo Svetainėje pateiktus Užsakymus.
1.4.9. NAUJIENLAIŠTIS – elektroninė paslauga, Paslaugų teikėjo elektroniniu paštu teikiama elektroninio platinimo paslauga, leidžianti visiems ja besinaudojantiems Paslaugų gavėjams automatiškai gauti iš Paslaugų teikėjo cikliškai vienas po kito einančių naujienlaiškio leidimų turinį, kuriame pateikiama informacija apie Produktus, naujienas ir akcijas Svetainėje.
1.4.10. PRODUKTAS – Svetainėje prieinamas kilnojamasis daiktas, dėl kurio Pirkėjas ir Pardavėjas yra sudarę Pardavimo sutartį.
1.4.11. TAISYKLĖS – šios Svetainės taisyklės ir sąlygos.
1.4.12. VIETAINĖ – Paslaugų teikėjo svetainė, kurią galima rasti šiuo interneto adresu: www.easyklima.pl.
1.4.13. PARDAVĖJAS; PASLAUGŲ TEIKĖJAS – Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, Nr. 18, lok. B21, Varšuva, 00-410, pašto adresas: Warszawa POLSKA, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, akcinis kapitalas sudaro: PLN; el. pašto adresas: [email protected], kontaktinis telefonas: 730700096.
1.4.14. PARDAVIMO SUTARTIS – Produkto pirkimo-pardavimo sutartis, sudaryta arba sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo per Interneto svetainę.
1.4.15. ELEKTRONINĖ PASLAUGA – paslauga, kurią Paslaugų teikėjas Klientui teikia elektroniniu būdu per Interneto svetainę.
1.4.16. PASLAUGŲ TEIKĖJAS – (1) fizinis asmuo, turintis visišką teisnumą ir veiksnumą, o visuotinai taikomuose teisės aktuose numatytais atvejais – ir fizinis asmuo, turintis ribotą teisnumą ir veiksnumą; (2) juridinis asmuo arba (3) juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam teisės aktai suteikia teisnumą ir veiksnumą – naudojantis arba ketinantis naudotis Elektronine paslauga.
1.4.17. VARTOTOJŲ TEISIŲ ĮSTATYMAS – 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymas (Žin., 2014, poz. 827 su pakeitimais).
1.4.18. Užsakymas – Kliento valios pareiškimas, pateiktas naudojantis Užsakymo forma ir siekiantis tiesiogiai sudaryti Produkto pirkimo-pardavimo sutartį su Pardavėju.
2. EKTRONINĖS PASLAUGOS SVETAINĖJE
2.1. Interneto svetainėje galima naudotis šiomis elektroninėmis paslaugomis: Paskyra, Užsakymo forma, Naujienlaiškis, Tinklaraštis ir „EasyKlimaPortFinder”.
2.1.1. Paskyra – naudotis Paskyra galima Paslaugos gavėjui atlikus iš viso du iš eilės veiksmus – (1) užpildžius Registracijos formą, (2) paspaudus laukelį „Registruotis„. Registracijos formoje Paslaugų gavėjas turi pateikti šiuos Paslaugų gavėjo duomenis: el. pašto adresą ir slaptažodį.
2.1.1.1. Elektroninės paskyros paslauga teikiama nemokamai neribotą laiką. Paslaugų gavėjas turi galimybę bet kuriuo metu ir nenurodydamas priežasties panaikinti Paskyrą (atsisakyti Paskyros), išsiųsdamas atitinkamą prašymą Paslaugų teikėjui, visų pirma elektroniniu paštu adresu: [email protected] arba raštu adresu: ul. Solec, Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410, paštas: Varšuva LENKIJA.
2.1.2. Užsakymo forma – naudojimasis Užsakymo forma prasideda, kai Klientas į elektroninį pirkinių krepšelį Svetainėje įdeda pirmąjį Produktą. Užsakymas pateikiamas po to, kai Klientas iš viso atlieka du nuoseklius veiksmus – (1) užpildo Užsakymo formą ir (2) užpildęs Užsakymo formą paspaudžia langelį „Pirkti ir sumokėti” Svetainėje. – iki šio momento galima keisti savo įvestus duomenis (šiuo tikslu reikėtų vadovautis Svetainėje rodomais pranešimais ir pateikiama informacija). Užsakymo formoje Klientui būtina nurodyti šiuos su Klientu susijusius duomenis: vardą ir pavardę / įmonės pavadinimą, adresą (gatvė, namo / buto numeris, pašto kodas, miestas, šalis), el. pašto adresą, kontaktinį telefono numerį ir duomenis, susijusius su Pardavimo sutartimi: Prekė (-ės), Prekės (-ių) kiekis, Prekės (-ių) pristatymo vieta ir būdas, mokėjimo būdas. Klientų, kurie nėra vartotojai, atveju taip pat būtina nurodyti įmonės pavadinimą ir mokesčių mokėtojo kodą.
2.1.2.1. Elektroninės užsakymo formos paslauga teikiama nemokamai, yra vienkartinio pobūdžio ir pasibaigia nuo Užsakymo pateikimo per ją momento arba nuo to momento, kai Klientas anksčiau laiko nutraukia Užsakymo pateikimą per ją.
2.1.3. Naujienlaiškis – naudotis Naujienlaiškiu galima Svetainės skirtuke „Naujienlaiškis” nurodžius el. pašto adresą, kuriuo bus siunčiamas vėlesnis Naujienlaiškio numeris, ir paspaudus veiksmų laukelį.
2.1.3.1. Naujienlaiškio elektroninė paslauga teikiama nemokamai neribotą laiką. Klientas turi galimybę bet kuriuo metu ir nenurodydamas priežasties atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos (naujienlaiškio atsisakymas), išsiųsdamas atitinkamą prašymą Paslaugų teikėjui, visų pirma elektroniniu paštu adresu: [email protected] arba raštu adresu: ul. Solec, Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410, paštas: Varšuva LENKIJA.
2.1.4.Tinklaraštis – naudotis Tinklaraščiu galima įėjus į Svetainę – Tinklaraščiu gali naudotis visi Svetainės lankytojai, nereikalaujant pateikti jokių duomenų ar atlikti kitų veiksmų.
2.1.4.1. Paslaugų teikėjas suteikia galimybę pridėti komentarus po įrašais Tinklaraštyje. Paslaugų gavėjų komentarai išreiškia tik jų pačių nuomonę ir nėra Paslaugų teikėjo nuomonė. Draudžiama skelbti komentarus, kurie pažeidžia tinklinio etiketo taisykles ir kuriuose pateikiama informacija yra neteisinga arba gali suklaidinti kitus Paslaugų gavėjus. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę ištrinti pirmiau nurodytas taisykles pažeidžiančius komentarus.
2.1.4.2. Paslaugų teikėjas laikosi 2002 m. liepos 18 d. Paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis įstatymo (Žin., 2002, Nr. 144, poz. 1204 su pakeitimais) 14 straipsnio 1 dalies, pagal kurią „asmuo, kuris, suteikdamas prieigą prie IRT sistemos išteklių, kad paslaugos gavėjas galėtų saugoti duomenis, nežino apie neteisėtą duomenų ar su jais susijusios veiklos pobūdį, o gavęs oficialų pranešimą arba gavęs patikimų žinių apie neteisėtą duomenų ar su jais susijusios veiklos pobūdį, nedelsdamas užkerta kelią prieigai prie duomenų.
2.1.4.3. Naudojimasis Tinklaraščiu yra nemokamas ir vyksta pagal atitinkamus Tinklalapio skirtukus. Tinklaraštį prižiūri Paslaugų teikėjas. Klientas turi galimybę bet kada ir nenurodydamas jokios priežasties nustoti naudotis Tinklaraščiu, uždarydamas interneto naršyklę.
2.1.5. EasyKlimaPortFinder – naudojimąsi EasyKlimaPortFinder sudaro Kliento ėjimas į pagrindiniame Svetainės puslapyje ir atskiruose produktų puslapiuose matomą skydelį, kuriame Klientas gali įvesti Kliento automobilio duomenis ir pasirinkti automobilio metus, markę ir modelį.
2.1.5.1. EasyKlimaPortFinder elektroninė paslauga teikiama nemokamai, yra vienkartinio pobūdžio ir pasibaigia nuo Užsakymo pateikimo per ją momento arba nuo to momento, kai Klientas anksčiau laiko nutraukia Užsakymo pateikimą per ją.
2.2. Techniniai reikalavimai, būtini darbui su Paslaugų teikėjo naudojama IRT sistema: (1) kompiuteris, nešiojamasis kompiuteris ar kitas daugialypės terpės įrenginys su prieiga prie interneto; (2) prieiga prie elektroninio pašto; (3) aktualios versijos interneto naršyklė: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari arba Microsoft Edge; (4) rekomenduojama mažiausia ekrano skiriamoji geba: 1024×768; (5) interneto naršyklėje įgalinti slapukus ir Javascript.
2.3. Klientas privalo naudotis Svetaine laikydamasis teisės aktų ir geros praktikos, atsižvelgdamas į Paslaugų teikėjo ir trečiųjų šalių asmenines ir autorių teises bei intelektinės nuosavybės teises. Klientas privalo įvesti faktiškai teisingus duomenis. Klientui draudžiama teikti neteisėtą turinį.
2.4. Skundų dėl Elektroninių paslaugų nagrinėjimo tvarka nurodyta punkte. Taisyklių 6 punkte.
3. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMO SĄLYGOS
3.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaroma po to, kai Pirkėjas pateikia Užsakymą, naudodamasis Užsakymo forma Svetainėje pagal Taisyklių ir sąlygų 2.1.2 punktą.
3.2. Svetainėje nurodyta Produkto kaina pateikiama Lenkijos zlotais (PLN), JAV doleriais ($), eurais (€), svarais sterlingų (£), Čekijos kronomis (CZK) ir apima mokesčius. Apie bendrą Užsakyme nurodyto Produkto kainą, įskaitant mokesčius, taip pat apie pristatymo išlaidas (įskaitant transporto, pristatymo ir pašto paslaugas) ir kitas išlaidas, o jei šių išlaidų dydžio neįmanoma nustatyti – apie pareigą jas sumokėti, Klientas informuojamas Svetainės puslapiuose Užsakymo pateikimo proceso metu, taip pat tuo metu, kai išreiškiama Kliento valia laikytis Pardavimo sutarties.
3.3. Pardavimo sutarties sudarymo Svetainėje, naudojant Užsakymo formą, tvarka
3.3.1. Pardavimo sutarties sudarymas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo įvyksta Pirkėjui pateikus Užsakymą Interneto svetainėje pagal. Taisyklių ir sąlygų 2.1.2 punktą.
3.3.2. Pateikus Užsakymą, Pardavėjas nedelsdamas patvirtina jo gavimą ir kartu priima Užsakymą vykdymui. Pardavėjas patvirtina Užsakymo gavimą ir priima jį vykdyti, išsiųsdamas Pirkėjui atitinkamą elektroninio pašto pranešimą Pirkėjo elektroninio pašto adresu, kurį Pirkėjas nurodė pateikdamas Užsakymą, kuriame pateikiami bent jau Pardavėjo pareiškimai apie Užsakymo gavimą ir jo priėmimą vykdyti bei patvirtinimas apie Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymą. Kai tik Pirkėjas gauna pirmiau nurodytą el. laišką, Pirkimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra sudaroma.
3.4. Sudarytos Pardavimo sutarties turinio užfiksavimas, užtikrinimas ir pateikimas Pirkėjui vyksta (1) padarant šias Taisykles prieinamas Interneto svetainės tinklalapyje ir (2) išsiunčiant Pirkėjui Taisyklių punkte nurodytą elektroninio pašto pranešimą. 3.3.2. punkte nurodytų Taisyklių ir sąlygų. Pirkimo-pardavimo sutarties turinys yra papildomai įrašomas ir saugomas Pardavėjo interneto svetainės IT sistemoje.
4. ATSISKAITYMO UŽ PRODUKTĄ BŪDAI IR SĄLYGOS
4.1. Pardavėjas suteikia Pirkėjui galimybę naudotis šiais mokėjimo už Pardavimo sutartį būdais:
4.1.1. Mokėjimas grynaisiais pinigais pristatymo metu.
4.1.2. Mokėjimas grynaisiais pinigais asmeninio atsiėmimo metu.
4.1.3. Apmokėjimas banko pavedimu į Pardavėjo banko sąskaitą.
4.1.4. Elektroninis atsiskaitymas ir atsiskaitymas kreditinėmis kortelėmis pagal Pirkėjo pasirinkimą per: Przelewy24.pl, PayU.pl, PayPal.com, Apple Pay arba Google Pay – galimi dabartiniai mokėjimo būdai nurodyti Svetainėje, informacijos skirtuke „Mokėjimo būdai” ir interneto svetainėse https://www.przelewy24.pl/, https://poland.payu.com/, https://www.apple.com/pl/apple-pay/, https://pay.google.com/intl/pl.
4.1.5. Mokėjimas išsimokėtinai per PayU.pl sistemą.
4.2. Mokėjimo terminas:
4.2.1. Jei Klientas pasirenka mokėjimą banko pavedimu, elektroniniu mokėjimu arba mokėjimo kortele, Klientas privalo atlikti mokėjimą per 7 kalendorines dienas nuo Pardavimo sutarties sudarymo dienos.
4.2.2. Jei Klientas pasirenka apmokėjimą grynaisiais pinigais, Klientas privalo atlikti mokėjimą pristatymo metu.
5. PRODUKTO PRISTATYMO KAINA, BŪDAI IR DATA
5.1. Gaminį galima pristatyti Europos teritorijoje.
5.2. Produkto pristatymas Klientui yra mokamas, nebent Pardavimo sutartyje nurodyta kitaip. Produkto pristatymo išlaidos (įskaitant transporto, pristatymo ir pašto paslaugų mokesčius) Klientui nurodomos Svetainės puslapiuose informacinėje kortelėje, skirtoje pristatymo išlaidoms, ir Užsakymo pateikimo metu, taip pat tada, kai Klientas išreiškia savo valią laikytis Pardavimo sutarties.
5.3. Pardavėjas pateikia Klientui šiuos Produkto pristatymo būdus:
5.3.1. Pristatymas per kurjerį.
5.3.2. Pristatymas grynaisiais pinigais.
5.4. Pardavėjas informuoja, kad Produkto pakavimas ir siuntimas vyksta per įmonę EPACCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, kurios buveinė yra Varšuvoje (buveinės ir pristatymo adresas: Varšuvoje, Varšuvoje, adresu: Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Varšuva); įregistruota Nacionalinio teismų registro Verslininkų registre KRS numeriu 0000862281; registro teismas, kuriame saugomi įmonės dokumentai: Katovicų apylinkės teismas – Wschód in Katowice, Nacionalinio teismų registro VIII ūkinis skyrius; įstatinis kapitalas: PLN; NIP: 9542818782; REGON: 387147683.
5.5. Produkto pristatymo Klientui terminas yra iki 5 darbo dienų, nebent Produkto aprašyme arba Užsakymo pateikimo metu būtų nurodytas trumpesnis terminas. Jei Produktai turi skirtingus pristatymo terminus, pristatymo terminas yra ilgiausias nurodytas terminas, tačiau jis negali būti ilgesnis nei 5 darbo dienos. Gaminio pristatymo Klientui termino pradžia skaičiuojama taip:
5.5.1. Jei Pirkėjas pasirenka atsiskaityti banko pavedimu, elektroniniu mokėjimu ar mokėjimo kortele – nuo Pardavėjo banko sąskaitos ar kliringo sąskaitos įskaitymo dienos.
5.5.2. Jei Pirkėjas pasirenka atsiskaitymo grynaisiais pinigais būdą – nuo Pardavimo sutarties sudarymo dienos.
5.5.3. Jei Pirkėjas pasirenka mokėjimo išsimokėtinai būdą – nuo kreditoriaus informavimo Pardavėjui apie kredito sutarties su Pirkėju sudarymą dienos, tačiau ne vėliau kaip nuo Pardavėjo banko ar atsiskaitomosios sąskaitos įskaitymo į Pirkėjui suteikto kredito lėšas dienos.
6. PRETENZIJOS DĖL PRODUKTO
6.1. Šiame Taisyklių ir sąlygų 6 punkte nustatyta skundų, bendrų visiems Pardavėjui pateiktiems skundams, ypač skundams dėl Produktų, Pirkimo-pardavimo sutarčių, Elektroninių paslaugų ir kitiems skundams, susijusiems su Pardavėjo ar Interneto svetainės veikla, nagrinėjimo tvarka.
6.2. 6.2. Atsakomybės pagrindai ir apimtis nustatyti visuotinai taikomuose teisės aktuose, visų pirma Civiliniame kodekse, Vartotojų teisių įstatyme ir 2002 m. liepos 18 d. Elektroninių paslaugų teikimo įstatyme (Žin., 2002, Nr. 144, poz. 1204 su pakeitimais).
6.2.1. Išsamios nuostatos dėl skundo dėl Produkto – kilnojamojo dai kto – kurį Pirkėjas įsigijo pagal su Pardavėju sudarytą Pirkimo-pardavimo sutartį iki 31 d. 2022 m. gruodžio 31 d., nustato Civilinio kodekso redakcijos, galiojusios iki 2022 m. gruodžio 31 d., nuostatos. gruodžio 2022 m., visų pirma Civilinio kodekso 556-576 straipsniai. Šios nuostatos visų pirma apibrėžia Pardavėjo atsakomybės prieš Pirkėją pagrindą ir apimtį, jei parduotas Produktas turi fizinį ar teisinį defektą (garantija). Pardavėjas privalo pateikti Pirkėjui Produktą be defektų. Pagal Civilinio kodekso 558 straipsnio 1 dalį Pardavėjo garantinė atsakomybė už pagal ankstesnį sakinį įsigytą Produktą Pirkėjui, kuris nėra vartotojas, netaikoma.
6.2.2. Išsamios nuostatos dėl skundo dėl Produkto – kilnojamojo daikto (įskaitant kilnojamąjį daiktą su skaitmeniniais elementais), tačiau išskyrus kilnojamąjį daiktą, kuris atlieka tik skaitmeninio turinio laikmenos funkciją, – kurį Klientas įsigijo su Pardavėju sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties pagrindu nuo 2023 m. sausio 1 d., nustatomos pagal Vartotojų teisių įstatymo nuostatas, galiojančias nuo 2023 m. sausio 1 d., ypač Vartotojų teisių įstatymo 43a-43g straipsnius. Šios nuostatos visų pirma nustato Pardavėjo atsakomybės prieš vartotoją pagrindą ir apimtį, jei Produktas neatitinka Pardavimo sutarties.
6.2.3. Išsamios nuostatos dėl Produkto – skaitmeninio turinio ar paslaugos arba kilnojamojo daikto, kuris tarnauja tik kaip skaitmeninio turinio laikmena, – kurį Klientas įsigijo pagal Pardavimo sutartį, sudarytą su Pardavėju nuo 2023 m. sausio 1 d. arba iki šios datos, jei toks Produktas turėjo būti pristatytas arba buvo pristatytas po šios datos, reklamacijos yra nurodytos Vartotojų teisių įstatymo redakcijos, galiojančios nuo 2023 m. sausio 1 d., nuostatose, visų pirma Vartotojų teisių įstatymo 43h-43q straipsniuose. Šios nuostatos visų pirma nustato Pardavėjo atsakomybės prieš vartotoją pagrindą ir apimtį, jei Produktas neatitinka Pirkimo-pardavimo sutarties.
6.3. Skundą galima pateikti, pvz:
6.3.1. raštu adresu: Solec g., Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410, paštas: Varšuva LENKIJA
6.3.2. elektroniniu būdu elektroniniu paštu adresu: [email protected].
6.4. Skundo apimtyje esančio Produkto siuntimas arba grąžinimas gali vykti adresu: ul. Solec, Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410, paštas: Varšuva LENKIJA.
6.5. Skundo aprašyme rekomenduojama nurodyti: (1) informaciją ir aplinkybes, susijusias su skundo dalyku, ypač pažeidimo ar neatitikimo sutarčiai rūšį ir atsiradimo datą; (2) reikalavimą dėl skundo atitikimo sutarčiai būdo arba pareiškimą dėl kainos sumažinimo, arba sutarties atsisakymo, arba bet kokį kitą reikalavimą; (3) skundo pateikėjo kontaktinius duomenis – tai palengvins ir pagreitins skundo nagrinėjimą. Ankstesniame sakinyje nurodyti reikalavimai yra tik rekomendacinio pobūdžio ir neturi įtakos skundų, pateiktų be rekomenduojamo skundo aprašymo, veiksmingumui.
6.6. Jei skundo nagrinėjimo metu pasikeičia skundo pateikėjo nurodyti kontaktiniai duomenys, skundo pateikėjas privalo apie tai pranešti Pardavėjui.
6.7. Skundo pateikėjas prie skundo gali pridėti įrodymus (pvz., nuotraukas, dokumentus ar Produktą), susijusius su skundo dalyku. Pardavėjas taip pat gali paprašyti skundo pateikėjo pateikti papildomą informaciją arba atsiųsti įrodymus (pvz., nuotraukas), jei tai palengvina ir pagreitina Pardavėjo skundo nagrinėjimą.
6.8. Pardavėjas į skundą atsako nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo jo gavimo dienos.
7. NETEISMINIAI SKUNDŲ IR PRETENZIJŲ NAGRINĖJIMO BŪDAI IR NAUDOJIMOSI ŠIOMIS PROCEDŪROMIS TAISYKLĖS
7.1. Išsami informacija apie galimybę Pirkėjui, kuris yra vartotojas, pasinaudoti neteisminiais skundų ir pretenzijų nagrinėjimo būdais, taip pat susipažinimo su šiomis procedūromis taisyklės skelbiamos Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje adresu: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
7.2. Taip pat galima kreiptis į Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos pirmininką (tel. 22 55 60 333, el. paštu [email protected] arba raštu: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšuva), kurio užduotis, be kita ko, yra teikti pagalbą vartotojams neteisminio vartotojų ginčų sprendimo klausimais.
7.3. Vartotojas turi šiuos skundų pateikimo ir žalos atlyginimo ne teisme tvarkos pavyzdžius: (1) prašymas išspręsti ginčą nuolatiniam taikos teismui (daugiau informacijos žr. http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) prašymas išspręsti ginčą ne teisme, pateiktas Komercinės inspekcijos vaivadijos inspektoriui (daugiau informacijos žr. inspektoriaus, kurio jurisdikcijai priklauso Pardavėjo verslo vieta, interneto svetainėje); ir (3) apskrities (savivaldybės) vartotojų ombudsmeno arba visuomeninės organizacijos, kurios įstatuose numatytos užduotys apima vartotojų apsaugą (pvz., Vartotojų federacija, Lenkijos vartotojų asociacija), pagalba. Konsultacijos, be kita ko, teikiamos elektroniniu paštu [email protected] ir vartotojų pagalbos linijos numeriu 801 440 220 (pagalbos linija veikia darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val., skambučio mokestis pagal operatoriaus tarifą).
7.4. Vartotojų ir prekybininkų ginčų sprendimo internetu ES lygmeniu platforma (GES platforma) yra adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr. GES platforma – tai interaktyvi ir daugiakalbė interneto svetainė, kurioje vartotojai gali naudotis vieno langelio principu
ir prekiautojams, siekiantiems neteisminiu būdu išspręsti ginčą dėl sutartinių įsipareigojimų, kylančių iš internetinės pirkimo-pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties (daugiau informacijos rasite pačios platformos interneto svetainėje arba Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainės adresu: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
8. TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
8.1. Vartotojas, sudaręs nuotolinės prekybos sutartį, gali per 14 kalendorinių dienų atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas išlaidų, išskyrus išlaidas, nurodytas 1 punkte. Taisyklių 8.8 punkte. Pareiškimo išsiuntimo prieš terminą pakanka, kad jis būtų įvykdytas. Pareiškimą dėl sutarties atsisakymo galima pateikti, pvz:
8.1.1. raštu adresu: ul. Solec, Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410, paštas: Varšuva LENKIJA
8.1.2. elektroniniu būdu el. paštu adresu: [email protected].
8.2. Prekės – kilnojamųjų daiktų (įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais) grąžinimas atsisakant sutarties gali būti vykdomas adresu: ul. Solec, Nr. 18, patalpos B21, Varšuva, 00-410, paštas: Varšuva LENKIJA
8.3. Pavyzdinė atsisakymo nuo sutarties forma pateikta Vartotojų teisių įstatymo priede Nr. 2 ir papildomai pateikta šio straipsnio 2 dalyje. Taisyklių 12 punkte. Vartotojas gali naudoti pavyzdinę formą, tačiau tai nėra privaloma.
8.4. Sutarties atsisakymo terminas pradedamas skaičiuoti:
8.4.1. sutarties, pagal kurią Pardavėjas pristato Produktą, privalėdamas perduoti jo nuosavybės teisę, atveju – nuo momento, kai Produktą perima vartotojas arba vartotojo nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, o sutarties, kuri (1) apima kelis Produktus, kurie pristatomi atskirai, partijomis ar dalimis, – nuo paskutinio Produkto, partijos ar dalies perėmimo nuosavybėn arba (2) susideda iš reguliaraus Produktų pristatymo nustatytam laikotarpiui – nuo pirmojo Produkto perėmimo nuosavybėn;
8.4.2. kitų sutarčių atveju – nuo sutarties sudarymo dienos.
8.5. Atsisakius nuotolinės sutarties, sutartis laikoma nesudaryta.
8.6. Produktai – kilnojamieji daiktai, įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais:
8.6.1. Pardavėjas privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo pareiškimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, grąžinti vartotojui visus jo sumokėtus mokėjimus, įskaitant Produkto – kilnojamojo daikto, įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais, pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, susidariusias dėl vartotojo pasirinkto pristatymo būdo, kuris nėra pigiausias įprastas pristatymo būdas, prieinamas interneto svetainėje). Pardavėjas grąžina mokėjimą naudodamas tą patį vartotojo naudotą mokėjimo būdą, išskyrus atvejus, kai vartotojas aiškiai susitarė dėl kitokio grąžinimo būdo, dėl kurio vartotojas nepatiria jokių išlaidų. Produktų – kilnojamųjų daiktų (įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais) – atveju, jei Pardavėjas nepasiūlė paimti Produkto iš paties vartotojo, Pardavėjas gali sulaikyti iš vartotojo gauto mokėjimo grąžinimą tol, kol gaus Produktą atgal arba kol vartotojas pateiks jo grąžinimo įrodymus, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyks anksčiau.
8.6.2. Produktų – kilnojamųjų daiktų (įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais) – atveju vartotojas privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties atsisakymo dienos, grąžinti Produktą Pardavėjui arba perduoti jį Pardavėjo įgaliotam asmeniui atsiimti Produktą, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas pasiūlė pats atsiimti Produktą. Pakanka išsiųsti Gaminį atgal iki nurodyto termino pabaigos.
8.6.3. Vartotojas atsako už bet kokį Gaminio – mobiliojo daikto (įskaitant mobilųjį daiktą su skaitmeniniais elementais) – vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl Gaminio naudojimo daugiau, nei būtina Gaminio pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
8.7. Produktai – skaitmeninis turinys arba skaitmeninės paslaugos:
8.7.1. Atsisakius Produkto – skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos – teikimo sutarties, Pardavėjas nuo vartotojo pareiškimo apie atsisakymą nuo sutarties gavimo dienos negali naudoti kito turinio, išskyrus asmens duomenis, kuriuos vartotojas pateikė ar sukūrė naudodamasis Pardavėjo pateiktu Produktu – skaitmeniniu turiniu ar skaitmenine paslauga, išskyrus turinį, kuris (1) yra naudingi tik ryšium su skaitmeniniu turiniu ar skaitmenine paslauga, kurie sudarė sutarties dalyką; (2) yra susiję tik su vartotojo veikla naudojantis Pardavėjo suteiktu skaitmeniniu turiniu ar skaitmenine paslauga; (3) pardavėjas juos sujungė su kitais duomenimis ir jų negalima išgauti arba galima išgauti tik su neproporcingai didelėmis pastangomis; (4) vartotojas juos sukūrė kartu su kitais vartotojais, kurie dar gali jais naudotis. Išskyrus 1-3 punktuose nurodytus atvejus, pardavėjas vartotojo prašymu pateikia vartotojui turinį, išskyrus asmens duomenis, kuriuos vartotojas pateikė arba sukūrė naudodamasis pardavėjo teikiamu skaitmeniniu turiniu ar skaitmenine paslauga. Atsisakymo atveju pardavėjas gali neleisti vartotojui toliau naudotis skaitmeniniu turiniu ar skaitmenine paslauga, visų pirma neleisdamas vartotojui naudotis skaitmeniniu turiniu ar skaitmenine paslauga arba užblokuodamas vartotojo paskyrą, tačiau tai neturi įtakos ankstesniame sakinyje nurodytoms vartotojo teisėms. Vartotojas turi teisę susigrąžinti
skaitmeninį turinį skaitmeninį turinį iš pardavėjo nemokamai, pardavėjui netrukdant, per pagrįstą laikotarpį ir įprastai naudojamu kompiuterio skaitomu formatu.
8.7.2. Atsisakius Produkto – skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikimo sutarties, vartotojas privalo nutraukti skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos naudojimą ir jų teikimą tretiesiems asmenims.
8.8. Galimos išlaidos, susijusios su vartotojo atsisakymu, kurias vartotojas privalo padengti:
8.8.1. Produktų – kilnojamųjų daiktų (įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais) – atveju, jei vartotojas pasirinko kitą nei pigiausias įprastas pristatymo būdas, kurį galima rasti Svetainėje, Pardavėjas neprivalo atlyginti vartotojo patirtų papildomų išlaidų.
8.8.2. Produktų – kilnojamųjų daiktų (įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais) – atveju vartotojas padengia tiesiogines Produkto grąžinimo išlaidas.
8.8.3. Jei Produktas – paslauga, kurios teikimas – aiškiai išreikštu vartotojo prašymu – buvo pradėtas iki atsisakymo termino pabaigos, vartotojas, kuris pasinaudoja teise atsisakyti sutarties po to, kai pateikė tokį prašymą, privalo sumokėti už paslaugas, suteiktas iki atsisakymo. Mokėtina suma apskaičiuojama proporcingai tam, kas buvo suteikta, atsižvelgiant į sutartyje sutartą kainą arba atlygį. Jei kaina ar atlygis yra per dideli, šios sumos apskaičiavimo pagrindas yra suteiktų paslaugų rinkos vertė.
8.9. Vartotojas neturi teisės atsisakyti nuotolinės sutarties, susijusios su sutartimis:
8.9.1. (1) dėl paslaugų teikimo, už kurias vartotojas privalo sumokėti kainą, jeigu Pardavėjas visiškai suteikė paslaugą su aiškiu ir išankstiniu vartotojo sutikimu, kuris prieš Pardavėjui suteikiant paslaugą buvo informuotas, kad Pardavėjui suteikus paslaugą jis neteks teisės atsisakyti sutarties, ir tai pripažino; (2) kuriose kaina ar atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas nekontroliuoja, ir kurie gali įvykti nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui; (3) kai vykdymo objektas yra Prekė – kilnojamasis daiktas (įskaitant kilnojamąjį daiktą su skaitmeniniais elementais), kuris nėra surenkamas, gaminamas pagal vartotojo specifikaciją arba skirtas jo individualiems poreikiams tenkinti; (4) kai vykdymo objektas yra Prekė – kilnojamasis daiktas (įskaitant kilnojamąjį daiktą su skaitmeniniais elementais), kuris greitai genda arba kurio galiojimo laikas yra trumpas; (5) kai atlikimo objektas yra Produktas – kilnojamasis daiktas (įskaitant kilnojamąjį daiktą su skaitmeniniais elementais) – pristatomas užplombuotoje pakuotėje, kurios atidarius negalima grąžinti dėl sveikatos ar higienos sumetimų, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo; (6) kai atlikimo objektas yra Produktai – kilnojamieji daiktai (įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais) – kurie po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai sujungiami su kitais kilnojamaisiais daiktais, įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais; (7) kai vykdymo objektas yra alkoholiniai gėrimai, dėl kurių kainos susitarta sudarant Pardavimo sutartį, kurių pristatymas gali įvykti tik po 30 dienų ir kurių vertė priklauso nuo rinkos svyravimų, kurių Pardavėjas negali kontroliuoti; (8) kai vartotojas aiškiai paprašė, kad Pardavėjas atvyktų pas jį atlikti skubų remontą ar techninę priežiūrą; jei Pardavėjas papildomai teikia kitas paslaugas, nei tas, kurių prašė vartotojas, arba tiekia Produktus – kilnojamuosius daiktus (įskaitant kilnojamuosius daiktus su skaitmeniniais elementais), išskyrus atsargines dalis, būtinas remontui ar techninei priežiūrai atlikti, vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties dėl papildomų paslaugų ar Produktų; (9) kai tiekimo objektas yra garso ar vaizdo įrašas arba kompiuterių programinė įranga, tiekiama užklijuotoje pakuotėje, jei pakuotė atidaroma po pristatymo; (10) laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų tiekimo, išskyrus prenumeratos sutartis; (11) sudarytos viešo aukciono būdu; (12) dėl apgyvendinimo, išskyrus gyvenamąsias patalpas, prekių vežimo, automobilių nuomos, maitinimo, paslaugų, susijusių su laisvalaikio, pramogų, sporto ar kultūros renginiais, jei sutartyje nurodyta paslaugos teikimo data arba laikotarpis; (13) dėl skaitmeninio turinio, nepateikiamo materialioje laikmenoje, už kurį vartotojas privalo sumokėti kainą, teikimo, jeigu pardavėjas pradėjo vykdyti paslaugą gavęs aiškų ir išankstinį vartotojo sutikimą, kuris prieš pardavėjui pradedant teikti paslaugą buvo informuotas, kad pardavėjui suteikus paslaugą ir ją patvirtinus, jis neteks teisės atsisakyti sutarties, ir pardavėjas pateikė vartotojui patvirtinimą, nurodytą CK 6.2 straipsnyje. Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 15 straipsnio 1 ir 2 dalyse arba 21 straipsnio 1 dalyje; 14) dėl paslaugų, už kurias vartotojas privalo sumokėti kainą, teikimo, kai vartotojas aiškiai paprašė Pardavėjo atvykti į vartotojo namus remonto darbams atlikti ir paslauga jau yra visiškai atlikta, gavus aiškų ir išankstinį vartotojo sutikimą.
8.10. Šiame Taisyklių 8. punkte esančios nuostatos dėl vartotojo taikomos nuo 2021 m. sausio 1 d. ir nuo šios datos sudarytoms sutartims taip pat ir Vartotojui arba Pirkėjui, kuris yra fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkine komercine veikla, kai iš šios sutarties turinio matyti, kad ji šiam asmeniui neturi profesinio pobūdžio, kylančio visų pirma iš jo ūkinės komercinės veiklos objekto, pateikto remiantis Centrinio registro nuostatomis ir informacija apie ūkinę komercinę veiklą.
9. NUOSTATOS DĖL VERSLININKŲ
9.1. Šis Taisyklių 9 punktas ir visos jame esančios nuostatos yra skirtos ir todėl privalomos tik Klientui ar Paslaugų gavėjui, kuris nėra vartotojas, o nuo 2021 m. sausio 1 d. ir nuo šios datos sudarytoms sutartims, kuris taip pat nėra fizinis asmuo, sudarantis sutartį, tiesiogiai susijusią su jo verslo veikla, kai iš šios sutarties turinio matyti, kad ji šiam asmeniui neturi profesinio pobūdžio, kylančio visų pirma iš jo
verslo veiklos, pateiktos remiantis Centrinio registro ir informacijos apie verslo veiklą nuostatomis.
9.2. Pardavėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo jos sudarymo dienos. Šiuo atveju atsisakymas nuo Pardavimo sutarties gali būti vykdomas nenurodant jokios priežasties ir nesuteikia pagrindo Pirkėjui reikšti jokių pretenzijų Pardavėjui.
9.3. Pardavėjo atsakomybė pagal Produkto garantiją ar Produkto neatitikimą Pardavimo sutarčiai netaikoma.
9.4. Pardavėjas atsako į skundą per 30 kalendorinių dienų nuo jo gavimo dienos.
9.5. Pardavėjas turi teisę apriboti galimus mokėjimo būdus, įskaitant reikalavimą sumokėti iš anksto visą sumą arba jos dalį, nepriklausomai nuo Pirkėjo pasirinkto mokėjimo būdo ir Pardavimo sutarties sudarymo fakto.
9.6. Paslaugų teikėjas gali nutraukti Elektroninių paslaugų teikimo sutartį nedelsiant ir nenurodydamas priežasčių, išsiųsdamas atitinkamą pareiškimą Klientui.
9.7. Paslaugų teikėjo / Pardavėjo atsakomybė prieš Klientą / Užsakovą, neatsižvelgiant į jos teisinį pagrindą, yra ribojama – tiek pagal vieną pretenziją, tiek pagal visas pretenzijas iš viso – iki sumokėtos kainos ir pristatymo išlaidų pagal Pardavimo sutartį sumos, bet ne daugiau kaip iki vieno tūkstančio Lenkijos zlotų. Ankstesniame sakinyje nurodytas sumos apribojimas taikomas visiems Kliento/Kliento reikalavimams Paslaugų teikėjui/Pardavėjui, įskaitant atvejus, kai Pardavimo sutartis nesudaryta arba nesusijusi su Pardavimo sutartimi. Paslaugų teikėjas / Pardavėjas atsako Paslaugų gavėjui / Klientui tik už tipinius nuostolius, kuriuos buvo galima numatyti sutarties sudarymo metu, ir neatsako už negautą pelną. Pardavėjas taip pat neatsako už vėlavimą vežti siuntą.
9.8. Bet kokie ginčai, kylantys tarp Pardavėjo / Paslaugų teikėjo ir Kliento / Užsakovo, perduodami Pardavėjo / Paslaugų teikėjo buveinės jurisdikcijai priklausančiam teismui.
10. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
10.1. Pardavėjas suteikia galimybę savo Klientams teikti ir gauti nuomones apie Produktus ir Svetainę šiame Taisyklių skyriuje nurodytomis sąlygomis.
10.2. Klientas gali pateikti nuomonę naudodamasis forma, skirta nuomonei apie Produktą ar Svetainę pridėti. Ši forma gali būti pateikta tiesiogiai Svetainėje (įskaitant išorinį valdiklį) arba gali būti pateikta per atskirą nuorodą, kurią Klientas gauna po pirkimo Kliento nurodytu el. pašto adresu. Pridėdamas nuomonę, Klientas taip pat gali pridėti grafinį įvertinimą arba Produkto nuotrauką – jei tokia galimybė numatyta nuomonės formoje.
10.3. Nuomonė apie Produktą gali būti pateikta tik apie Pardavėjo interneto svetainėje faktiškai įsigytus Produktus, kuriuos įsigijo Klientas, įsigijęs vertinamą Produktą. Draudžiama sudaryti fiktyvias ar apsimestines Pardavimo sutartis, siekiant pateikti nuomonę apie Produktą. Nuomonę apie Interneto svetainę gali pateikti asmuo, kuris yra Interneto svetainės Klientas.
10.4. Klientų nuomonės pridavimas negali būti naudojamas neteisėtai veiklai, visų pirma veiklai, kuri yra nesąžiningos konkurencijos veiksmas, arba veiklai, pažeidžiančiai Pardavėjo ar trečiųjų šalių asmens teises, intelektinės nuosavybės teises ar kitas teises. Pridėdamas nuomonę, Klientas privalo veikti laikydamasis įstatymų, šių Taisyklių ir sąlygų bei geros moralės principų.
10.5. Nuomonės gali būti pateikiamos tiesiogiai Interneto svetainėje (pvz., prie konkretaus Produkto) arba išorinėje nuomonių rinkimo tarnyboje, su kuria Pardavėjas bendradarbiauja ir su kuria jis yra susietas Interneto svetainėje (įskaitant per išorinį valdiklį, patalpintą Interneto svetainėje).
10.6. Pardavėjas užtikrina, kad paskelbtos nuomonės apie Produktus būtų gautos iš jo Klientų, kurie įsigijo Produktą. Šiuo tikslu Pardavėjas imasi toliau nurodytų veiksmų, kad patikrintų, ar atsiliepimai yra iš jo Klientų:
10.6.1. Skelbiant nuomonę, paskelbtą naudojantis forma, kurią galima rasti tiesiogiai Svetainėje, Paslaugų teikėjas turi ją iš anksto patikrinti. Patikrinimą sudaro nuomonės atitikties šioms Taisyklėms ir sąlygoms patikrinimas, visų pirma patikrinimas, ar nuomonę pateikęs asmuo yra Svetainės Klientas – šiuo atveju Pardavėjas patikrina, ar asmuo yra pirkęs Svetainėje, o nuomonės apie Produktą atveju papildomai patikrina, ar asmuo yra įsigijęs apžvelgiamą Produktą. Patikrinimas atliekamas nepagrįstai nedelsiant.
10.6.2. Pardavėjas siunčia savo Klientams (taip pat ir per išorinę atsiliepimų paslaugą, su kuria bendradarbiauja) individualią nuorodą į el. pašto adresą, kurį Klientas nurodė pirkimo metu – tokiu būdu prieiga prie atsiliepimo formos suteikiama tik Klientui, kuris įsigijo Produktą Svetainėje.
10.6.3. Pardavėjui kilus abejonių ar kitų Klientų ar trečiųjų šalių Pardavėjui adresuotų prieštaravimų dėl to, ar tam tikra nuomonė gauta iš Kliento, ar konkretus Klientas įsigijo konkretų Produktą, Pardavėjas pasilieka teisę susisiekti su nuomonės autoriumi, kad būtų išsiaiškinta ir patvirtinta, jog jis iš tiesų yra Svetainės Klientas arba kad įsigijo apžvelgiamą Produktą.
10.7. Bet kokios pastabos, skundai dėl nuomonės patikrinimo ar prieštaravimai dėl to, ar tam tikra nuomonė yra iš Kliento arba ar tam tikras Klientas įsigijo tam tikrą Produktą, gali būti pateikiami analogišku būdu, kaip nurodyta Taisyklių ir sąlygų 6 skyriuje nurodyta skundų pateikimo tvarka.
10.8. Pardavėjas nepateikia ir nepaveda kitam asmeniui pateikti melagingų Klientų nuomonių ar rekomendacijų ir neiškraipo Klientų nuomonių ar rekomendacijų, siekdamas reklamuoti savo Produktus. Pardavėjas pateikia tiek teigiamus, tiek neigiamus atsiliepimus. Pardavėjas neteikia remiamų nuomonių.
11. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
11.1. Sutartys, sudaromos per Svetainę, sudaromos lenkų kalba.
11.2. Taisyklių ir sąlygų keitimas:
11.2.1. Paslaugų teikėjas pasilieka teisę keisti Sąlygas dėl svarbių priežasčių, t. y.: teisės aktų pasikeitimų; mokėjimo ir pristatymo būdų pasikeitimų – tiek, kiek šie pasikeitimai turi įtakos šių Sąlygų nuostatų įgyvendinimui.
11.2.2. Šių Taisyklių pagrindu sudarant tęstines sutartis (pvz., Elektroninių paslaugų teikimas – Sąskaita), pakeistos Taisyklės Klientui yra privalomos, jei įvykdyti Civilinio kodekso 384 ir 384[1] straipsniuose nurodyti reikalavimai, t. y. Klientas buvo tinkamai informuotas apie pakeitimus ir nenutraukė sutarties per 15 kalendorinių dienų nuo informavimo dienos. Jei dėl Taisyklių ir sąlygų pakeitimo nustatomi nauji mokesčiai arba padidinami esami mokesčiai, Klientas turi teisę nutraukti sutartį.
11.2.3. Jei šių Sąlygų pagrindu sudaromos kitokio pobūdžio nei tęstinės sutartys (pvz., Pardavimo sutartis), Sąlygų pakeitimai neturi jokios įtakos Paslaugų gavėjų/Klientų teisėms, įgytoms iki Sąlygų pakeitimų įsigaliojimo dienos, visų pirma Sąlygų pakeitimai neturi įtakos jau pateiktiems ar pateiktiems Užsakymams ir sudarytoms, įvykdytoms ar vykdomoms Pardavimo sutartims.
11.3. Šiose Sąlygose nereglamentuotus klausimus reglamentuoja bendrai taikomos Lenkijos teisės nuostatos, visų pirma: Įstatymas dėl elektroninių paslaugų teikimo (2002 m. liepos 18 d. Įstatymų leidinys Nr. 144, punktas 1204 su pakeitimais), Vartotojų teisių įstatymas ir kitos atitinkamos visuotinai taikomos teisės nuostatos.
11.4. Šios Taisyklės ir sąlygos nepanaikina nuostatų, taikomų vartotojo, sudarančio sutartį su Paslaugų teikėju / Pardavėju, įprastinės gyvenamosios vietos šalyje, kurių negalima panaikinti sutartimi. Tokiu atveju Paslaugų teikėjas / Pardavėjas garantuoja vartotojui apsaugą, kuri jam suteikiama remiantis nuostatomis, kurių negalima pašalinti sutartimi.
12. PAVYZDINĖ SUTARTIES ATSISAKYMO FORMA (VARTOTOJŲ TEISIŲ ĮSTATYMO 2 PRIEDAS)
Pavyzdinė sutarties atsisakymo forma(šią formą reikia užpildyti ir grąžinti tik tuo atveju, jei norite atsisakyti sutarties)
– Adresatas: Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija:
Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Warszawa, 00-410 easyklima.pl [email protected]
– Aš/Mes(*) pranešame(*), kad atsisakome(*) toliau nurodytų prekių(*) pirkimo-pardavimo sutarties toliau nurodytų prekių(*) pristatymo sutarties toliau nurodytų prekių(*) pagaminimo sutarties toliau nurodytų prekių(*)/paslaugos(*) teikimo sutarties
– Sutarties sudarymo data(*)/gavimo data(*)
– Vartotojo (-ų) vardas ir pavardė (-ės)
– Vartotojo (-ų) adresas
– Vartotojo (-ų) parašas (tik jei ši forma siunčiama popieriuje)
– Data
(*) Jei netaikoma, išbraukite.